<bgsound src='http://ia361300.us.archive.org/10/items/kimya2005-01-09.flac16/kimya2005-01-0903_vbr.mp3'> </bgsound>

Saturday, July 25, 2009

salah??

bising,
dia dalam kebingungan,
selepas satu, timbul lagi lagi persoalan
dari mereka yang bercelaru dan keliru

kenapa macam tu,
yang ini??
kalau mcm tu...
hahhhh....
ada saja yang hendak disoalkan...
biarkan saja dia hanyut dgn ceramahnya...

huhhh...
lain pula dengan diriku ini,
berhabis-habisan aku berjuang
menahan diri dari nafsu
dan godaaan syaitan tojeng...

aneh...
jiwaku kosong
fikiran melayang ke awangan..
lontaran suara dia dan teman2 takku hiraukan..
aku dalam duniaku sendiri
salah siapa??
dia atau ceramahannya??
atau topic ini membosankan??

entahlah...
aku harus berhenti..
dari menyuarakan rasa ini
aku harus kembali
melihat di skin putih
yang jelas menunjukkan ilmu2
berharga dan penting
jauh beza dengan contengan ini...
biarpun payah tapi aku akan berjuang..

0 comments: